ما باهم اومدیم

سلام ما اومدیم.

حتما می پرسید چرا ما؟!!!!!

چون من و دیبا جون (دختر داییم )می خوایم امروز با هم خاطره بنویسیم.

بعد از کلی فکر کردن تصمیم گرفتیم  خاطره ی باهم بودنمون در امروز یعنی(10/6/90)را برای شما دوستای خوبمون بگیم.

امروز ساعت های یازده بود که دیبا اومد خونه ی ما.

اول رفتیم تا با کامپیوتر بازی کنیم ........

تا ساعت های یک بعد رفتیم ناهار خوردیم کمی استراحت کردیم بعدش درس خوندیم و مامان عزیزم از من و دیبا درسمون را پرسید.

دیگه ساعت نزدیک چهار شده بود دوباره رفتیم بازی کردیم اول منچ بازی کردیم و بعد رفتیم توی حیاط تا لی لی بازی کنیم کلی هم خندیدیم(از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان که اسم خودمون را گزاشتیم پت و مت(دو تا شخصیت خنگ کارتون)من مت بودم و دیبا پت بود بعدش تصمیم گرفتیم بیایم توی وبلاگمون خاطره ی خنده دار امروز را بنویسیم.

دیبا: سلام سلام سلام

فقط خواستم یک عرض ادبی بکنم چون نویسنده ی این متن ماوا جججون بود

ماوا جون دوستت دارم . دیبا جون من هم تو را دوست دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
ندا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

به ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه سلااااااااااااااااااااام
به جای صدتا سلام باید بگم دویست تا سلام
صدتا برای ماوا جون و صدتا برای دیبا جون که امروز خاطره ی مشترک نوشتن
چه خوب ! خیلی عالیه که بعضی وقتا رو با هم می گذرونین و بازی می کنین . امیدوارم همیشه خاطره های شیرین با هم بودنتون رو مرور کنین و کلی خوش بگذره بهتون
من عاشق مت و پتم ! حالا اگه راست می گین از پت و مت بازیاتونم بنویسین !! که چیکارا می کنین وقتی به خودتون می گین پت و مت ؟؟

سلام
ندا جون امروز که باهم نیستیم دیروز این خاطره را نوشتیم!
اگه بخوایم از پت و مت بازی هامون بگیم ده تا است یکی از ان ها این که بعد از ظهر که رفتیم لی لی بازی کنیم هی یادمون می رفت نوبت کی بود یا با گچ به کبوترا توی هوا می خواستیم بزنیم حالا هی گچ ها را پرتاب می کردیم بالا بر می گشت می خورد تو سر خودمونو....................................................

الی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://kezhvan.niniweblog.com

سلام

سلام عیدتون مبارک

دیبا جون شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

سلام یگررررررررررررررررررررررررر
حالت خوبه
چه عجب
یادی از ماهم کردی
مواظب خودت باش

دیبا جون شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

جیگریگر
حالت چطوره
خوشگل خانوم
خوشگل خانوم
میبینمت

خوبم جیگر
تو چه طوری

لیلا خارجی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممم

سلام
ممنون که به وبلاگم اومدید
شما وبلاگ ندارید؟

راغ سفید یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.zaghesefid.blogsky.com

سلام
.
خوبی ماوا خانوم
.
امیدوارم هر جا هستی مثل بازی کردن و ورجه و وورجه کردن
.
خوشحال و شاد باشی
.
به وبلاگ منم سر بزن
.
ولی فک نکنم واسط جالب باشه
.
ولی بیای خوشحال میشم

سلام
چشم حتما می یام و براتون نظر می نویسم
ممنون که به وبلاگم اومدید (خوش حال شدم)

مامان زهرا نازنازی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/

سلام عزیزم

الهی همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید

سلام مامان زهرا جون
ان شا الله شما هم همیشه در کنار خانواده تون خوب و خوش باشید

ندا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

وااااااااااااااااای من مردم از خنده ! واقعا مت و پت باحالی هستین ! کاش منم پیشتون بودم و یه اسمی هم من داشتم سه تایی از این کارای بامزه مت و پتی می کردیم . مثلا من اسمم بود هت !! مث اسم خاله هتی توی سریال قصه های جزیره که خیلی دوستش دارم هه هه . فک کن اگه سه تا می شدیم حتما می تونستیم عقاب شکار کنیم

واقعا کاش پیشمون بودی
دوستت دارم به مامانت و اقا سعید سلام برسون ندا جون
بببببببببببوس ببببببببوس

نوررررررررررررررررر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام حتما میپرسی چرانوررررررررررررررر

سلام
اره راستش برام سوال پیش اومد که چرا نور؟

برنامه ای برای بوگا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

اگرعلاقه مند هستید یوگا یاد بگرید اگر علاقه مندهستیدروزخوبی داشته باشیددر جواب نظر خود برای ما بنویسید که ما هم درذ نظر بعدی خود ادرس سایت خود را بنویسیم باتشکر مدیریت وبلاگ یوگا

دیبا جون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

ممنون یادی ا ز ماکردی
ماوا میخوای یوگا یاد بگیری

برای تو هم نظر اومد با اسم یوگا؟

جانی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام چهوبلاگقشنگی دارین

سلام
ممنونم شما لطف دارید

پرواز پرواانه ها چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام به بهترین و عزیز ترین دوستم
ماوا جون چرا مطلب جدید ننوشتی؟!
راستی کی قرار برین مسافرت جیگر

سلام
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد