چند تا جک خنده دار

یک بار سارق مسلح میره خونه غضنفر دزدی . اول رو می کنه به برادر غضنفر میگه اسمت چیه میگه رحیم
دزده میکشتش رو به زن غضنفر میکنه میگه اسمت چیه
میگه فاطی دزده میگه چون اسم زنم فاطی هست کاری باهات ندارم
رو میکنه به غضنفر میگه اسمت چیه
غضنفر میگه والا اسمم غضنفر هست ولی تو خونه صدام میکنن فاطی
 





غضنفر میره خونه میبینه بوی گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت آوردم!!!





دکتر به یارو میگه: دوتا خبر بد دارم.
اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی.
یارو میگه دومیش چیه؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!!!



 

یارو میره آمریکا .ازش می پرسن اسمت چیه؟ می گه  : POWER GOD NEW DAYS
می پرسن معنیش چیه؟ می گه: قدرت الله نوروزی!
 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام ماواجان من این وبلاگو از توی وبلاگ دیباجان پیدا کردم گمون کنم خیشاوند هستین از اینبه بعد بهوبلاگهاتون سرمیزنم راستیچرا این همه کم  مطلب مینویسین

سلام مهسا جون
آره دیبا دختر داییم
مگه این درسا می زارن

بنفشه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

از عکستون پیداست دانشگاهی هستید من خیلی وقته از دانشگاه بیرون اومدمو سر کارم امیدوارم زندگی به کمتون باشه

من؟؟؟
نه...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من دوم راهنماییم

مهسا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

درس ارههههههههههه اگه همسن ما باشین چی کار میکنین با این همکه دریس دانشگاه

شاید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ندا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ق.ظ

یوهاهاهاهاها........
وااای این دوتای آخری رو نشنیده بودم آخریه خیلی باحال بود !
طفلک اون مریشه که دکتره یادش رفت دیروز بهش بگه ... حتما همونجا تو مطب سکته رو زده !
سلام ماوا جون خوبی ؟ ببخشید اول در مورد مطالبت نظر دادم بعد حال و احوال یادم افتاد
عید و سال نو هم پیشاپیش مبارک
امیدوارم خوش بگذره

سلام ندا جون؟؟؟
شما خوبی؟؟؟
عید شما هم پیشاپیش مبارک

l\mahla پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

khob jokat khoob budan khosham oomad

دیبا جون جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http:///http://dibajoon.blogsky.com/

عیده جک باحاله اولی رو دوست داشتم

خیییییییییییییییییلی ممنونم

پرنسس قصر دل همه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام از توی یک نظر که کسی به نام بنفشه نظر داده بود از توی جوابت فهمیدم هم سن یم من توی تهران شهرک غرب زندگی میکنم اگه توی تهران زندگیمیکنیکدوم راهنمایی میری من میرم واله تو نظر بعدی بیشتر در مورد خودم مینویسم

نه من تهران زندگی نمی کنم ولی می رم راهنمایی سما

پرنسس قصر دل همه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

راستی رنگ چشم های من مشکی و رنگ موهام هم بوره امیدوا رم از طریق اینترنت دوستان خوبی باشیم دوست خوب تو پرنسس قصر دل همه
راستی دلیل اینکه اسم واقعیمو نمیگم اینکه بابام خیلی غیرتی اگه تو یه چیز درمورد خودت بگی من هم اسمم رو میگم ودلیل اینکه خیلی باهات احساس صمیمی بودن میکنم اینکه من توی مدرسه هیچ دوستی ندارم چرا شو بعدا میگم وتو خیلی شبیه دختر خلم پریسایی بووووووووووس پرنسس قصر دل همه

من هم عکسم هست دیگه موهام بوره و چشام قهوه ای
اسمم ماوا هست

منوچهر ازاذربایجان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

خوبی گلم منوخواهر دوقلومتواذربایجان زندگی میکنیم اهل کجایی

مژگان ازاذر بایجان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

من خواهر دوقلوی منوچهرم اجازهدارمماوا صدات کنمببخشید برادرم خیلی فضوله

دیبا جون چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.dibajoon.blogsky.com/

حداقل 2تا جوک بهش اضافه کن که من بیام نظر بدم

باشه امشب با هم اضافه می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد