جادوگرهایی که مهربونند

چندتا عکس از جادوگرها:

خیلی خوشگل هستند مگه نه.

نظرات 7 + ارسال نظر
ر.جنکی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://fly.blogsky.com

چه خوشگلن آبجی کوچیکه.

ممنونم

اتنا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

ماواجون چرا دیگه به وبلاگم نمی ای؟

وای اره راست می گی ببخشید یادم رفته بود

ندا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

منم عاشق جادوگرام ...
یه کارتون بود همون سالی که تو دنیا اومدی پخش می شد اسمش بود سطل سحرآمیز . از محیا جون بپرس حتما یادشه . توی اون یه جادوگر بود به اسم دالی وود . من عاشق اون بودم و سه تا دستیارش . چون همیشه کاراشون مسخره و خراب می شد

سلام ندا جون.
اره محیا و مامانم هم اون کارتون را خیلی دوست داشتن اگه یادت باشه دایی بهروز هم به من وقتی بچه بودم می گفت تینی وینی

دیباجون سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

سیلام سیلام سیلام سیلام
وای ماواجونننننننننننننننننننننن
چه عکساییییییییییییییی خوشگلی گذاشتی
منمممممممممممممم دوست ارم
بای بای

سلام
اره خودم هم ازشون خوشم می یاد من هم دلم برات تنگ شده است .
این طرف ها هم بیا.

مامان علی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://alijoon.niniweblog.com

گلخنده شوال به ناهید مبارک
ابروی خوش ماه به خورشید مبارک
آمد خبر از عرش،وداع رمضان است
عید است به یاران خبر عید مبارک
@};-@};-@};-@};-@};-

سلام
من و خدا هر روز صبح فراموش می کنیم او خطاهای مرا و من لطف او را.
با ارزوی بهترین عیدی از طرف پروردگار.
عیدتون مبارک .
امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول حق واقع شده باشد.

ندا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

آخی ! تینی وینی !
تینی وینی خیلی دوست داشتنی بود . باهوش و زرنگ و مهربون ... مث ماوا جووون

سلام ندایی
ممنون شما لطف داری
(همه را مثل خودت باهوش و زرنگ و مهربون ..........نبین عزیزم)
I MISS YOU A LOT ندا جونم
نمی خوای بیای بیرجند؟
بوس بوس

ندا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

مرسسسسسسسی عزیزم
حتما در اولین فرصت میاییم پیشتون دلمونم خیلی خیلی براتون تنگ شده

سلام ندا جون
ما هم دلمون براتون خیلی خیلی خیلیییی تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد