دماغم سوخت!!!!

سلام سلام صد تا سلام به همه ی دوستان وبلاگیم و غیر وبلاگی هم شهری یا غیر هم شهری فامیل یا نه اصلا ولش کن بهتره وقتتون را زیاد نگیرم و برم سر اصل مطلب.!

خوب امروز می خوام بعد از چندین روز که اصلا وقت نکردم بیام به وبلاگم نظراتتون را بخوانم یا مطلب جدید بنویسم یا حتی بیام تو وبلاگتون و براتون نظرات خوشگل بنویسم.... امروز می خوام همه ی این کارها را بکنم.

راستش چند شب پیش که رفته بودیم بیرون دیدیم که وسط فلکه لوله ی اب ترکیده و اب مثل یک فواره ی خیلی خیلی بزرگ بود دیدیم که یک ماشین رفته بود زیر اب ها تا ماشینش را بشورد یا نمی دونم شاید رفته بود اون زیر تا حال کنه بعدش دیدیم که چند تا ماشین رفتن پشت اون یکی وایستادن تا اون ها هم برن زیر فواره دیگه داشتم می مردم از حسادت پس اون قدر تللاش کردم تا مامان و بابام راضی شدن که ما هم بریم اون زیر پس از فلکه دور زدیم و رفتیم  توی صف چه صفی بود از صف نانوایی شلوغ تر !!!!!!!وقتی که نوبت ما شد یک ماشین که خیلی بی فرهنگ و بی ادب بود.....مثل ......پرید جلوی ماشین ما و رفت زیر ابشار!!!!!تازه خیلی هم عقب و جلو می رفت و هرچی ما بوق می زدیم نمی رفت یک ادم ...........بود که خدا می داند هم چین که می خواست بره یک اقایی اومد و فلکه را بست این جوری بود که حال من خیلی گرفته شد و به قول معروف دماغم سوخت.......!!!!!!!خیلی عصبانی شدم ولی دیگه چی کار می کردم  th kitty23 04 Grey Cat Emoticons

نظرات 6 + ارسال نظر
دیبا جون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

سلام کلا مردم شهر ما یه کمی قاطی پاتین

سلام
اره بابا قاطی نیستن باحالن

PaRi چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام وبلاگتم مث خودت خیلی نازه!!
منم با اینکه 17 سالمه سیمس بازی می کنم!!
اگه رمزاشو داشتی به منم بگو چون من فقط رمز پولشو دارم!!!
فعلا!

سلام
شما لطف داری چشمات ناز می بینه.
یک رمز دیگه برای پول دار کردنشون هست که 50 تا 50 تا زیاد می شه اون هست motherlode

PaRi چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

دوباره سلام!
این صفحه هنگ کرد آدرس بلاگم پاک شد!!
گفتم بیام بنویسم
خوشحال میشم به منم سر بزنی!

سلام مجدد
حتما می یام

مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/




رمز مون رو داری؟؟ برای دیدن عکس تولد زهرا نازنازی

اگر دوست داری بگو برات بزارم عزیزم

سلام
اره خیلی دوست دارم داشته باشم اگه لطف کنید

پکیج خانوادگی فیلمهای کمدی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

اگر دوست داریدفیلم کمدی ببینید به وبلاگ ما بیایید

ارمین پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام من خواهرزاده مهلام .وبلاگت بدنیست

بد نیست خیلی هم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد