دعاهای شب احیای من برای همه

سلام دوستان خوبم.

امیدوارم که طاعات و عبادات شما مورد قبول حق باشد.

راستش دیشب برای همه دعا کردم.

می خواین دعاهای دیشب مرا بخوانید؟

خدایا به همه ی ما سلامتی بده تا بتوانیم قدردان نعمت های تو باشیم.

به ما بینش ده تا بتوانیم راه را از بی راهه تشخیص بدیم.

پدر و مادرمان را از ما نگیر تا بتوانیم همیشه بر دستانشان بوسه های محبت بزنیم. 

به ما فکر و اندیشه ده تا بتوانیم در مورد هر چیز اول فکر کنیم.

خدایا به ما قدرتی بده تا بتوانیم قبل از این که در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنیم با کفش های او کمی راه برویم.

به ما توان انجام عبادت ده.

به ما توان مبارزه با فریب های شیطان ده.

خدایا همه ی ما مردم را عاقبت بخیر کن.

و در نهایت کمکمان کن تا در باره ی کسی قضاوت بی جا نکنیم.

خدایا امشب زیباترین سرنوشت را برای عزیزی که این مطلب را می خواند مقدر فرما.

خدایا بهترین روزگاران را برایش رقم بزن و او را در تمامی لحظات دریاب مبادا خسته و بیمار و افتاده و یا غمگین شود.دلش را سرشار از شادی کن و انچه را که به بهترین بندگان عطا می کنی به او نیز عطا کن.

یادتون باشه مرا هم دعا کنید من هم شما را دعا می کنم.

دوستتان دارم.









فعلا خداحافظ.





نظرات 3 + ارسال نظر
مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/

امیدوارم تمام دعاهاتون مورد اجابت درگاه خداوند مهربون قرار بگیره

سلام
ممنون.
ان شا الله دعاهای شما هم مورد قبول خداوند باشد.

ندا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام ماوای عزیزم
خدا حتما به دل مهربون و دعاهای خیلی قشنگت توجه یم کنه ... امیدوارم همه شون قبول باشه و خودت هم از بهترین نعمتهای خدا همیشه بهره مند باشی
منم این روزا و شبا هروقت دعا می کنم به یادتون هستم و براتون بهترین ها رو آرزو دارم :‌سلامتی و شادی و خوشبختی و موفقیت همیشگی

سلام ندا جون.
ممنون عزیزم.
دیشب خوابت را میدیدم .
اگه زحمتی نیست برای خودت و همه ی عزیزات یک صدقه ی کوچک بده لطفا.

ندا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

وااااااااای تو رو خدا چی خواب دیدی ؟
یعنی انقدر وحشتناک بووووووود ؟؟ چی شد تو خوابت ؟؟؟

نه ندا جون نگران نباش من خودم هم که بیدار شدم برای همون یک صدقه کوچک دادم
بهش فکر نکن باشه؟
چون اگه بهش فکر کنی خدای نکرده شاید اتفاق بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد