دو تا شعر قشنگ از دکتر علی شریعتی



من این دو تا شعر را خیلی دوست دارم شما چی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
دیبا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

اره منم دوسشدارم خیلی قشنگه

کلا شعر های شریعتی خیلی قشنگن

مامان زهرا نازنازی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/

ندا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

شعرهای خیلی قشنگی گذاشتی توی وبلاگت ماوا جونم اونم با خط زیبا و به صورت تصویری . واقعا قشنگن !
امیدوارم موفق باشی همیشه

سلام
ممنون ندا جونم.
راستش دیشب داشتم برای وبلاگم عکس پیدا می کردم که این ها را دیدم و تصمیم گرفتم اون ها را توی وبلاگم بزارم اخه به نظرم خیلی قشنگن مخصوصا شعر سوتک

زهرا شوالیه ى سیاه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام ماوا جون .خوبى من الان استانبول ام پس کجاست کیک تولدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و عکس گربت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
عکس کیک تولدم کهتوی همون خاطره است
عکس گربم هم هنوز ننداختم

زهرا شوالیه ى سیاه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

من بیشتر تو فیسبوکم اینجاها زیاد نمیرسم بیام
تو هم بیا اونجا اگه میتونی وبهم سر بزن

باشه سعی می کنم ولی بیشتر وقتم تو وبلاگمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد