تولد با شکوه

سلام دوستای گلم

می دونید امروز دلم می خواد از تولد امسالم منظورم(نه اردیبهشت)صحبت کنم.

امسال تولدم خاله شهین هم خونه ی ما بود برای همین خیلی خوش گذشت .

(این کیک تولدخودم )مامان جونم برام یک کیک خیلی بزرگ درست کرده بود و با خامه و اسما رتیز های خوشمزه او را تزیین کرده بود .

مامان نسرین برامون ژله بستنی هم درست کرد ولی بابام از روی حواس پرتی نون ها رو صاف گذاشت روی ژله بستنی ها و ان ها را خراب کرد و مامانم دوباره مجبور شد یک ژله بستنی دیگه درست کنه.

بالاخره شب شد زمان جشن فرا رسید من لباس عیدم را پوشیدم وقتی که وارد سالن شدم خیلی تعجب کردم!

اون ها کیک را روی میز گذاشته بودند کنار کیک سینی ای پر از ژله بستنی های خوش مزه بود .

و طرفی دیگری از میز پر از کدو های زیبا  بود.

خلاصه خیلی خوش گذشت .

ای وای یادم رفت بگم  :                ( جای شما هم خیلی خالی بود)

 دوستتان دارم فعلا خدانگهدار

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

به به ! چه تولد با حالی !
حتما هم خیلی خوش گذشته ماوا جون ! با اون همه زحمتای مامانی و بزرگترا که دوست دارن بهترین خاطره برای روز تولد بچه ها توی ذهنشون باقی بمونه ...
وقتی یکی از فامیل های عزیز آدم هم از یه شهر دیگه میاد و تو مهمونی تولد مون هست دیگه خیلی بیشتر خوش میگذره و خاطره انگیز می شه.
امیدوارم هر سال تولدت بیشتر بهت خوش بگذره ! بوس

مرسی ندا جون راستی تاریخ تولد شما چی؟
امید وارم تولد شما هم بهت خوش بگذر .
اگه اشتباه نکنم بهمنی هستی مگه نه؟

پونه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://pooneh157.blogfa.com

سلام عالیه منم یک وبلاگ دارم به وبلاگ من هم سر بزنی ها نظرم یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد